Dotaz zákazníka

Jelikož jsem na vašich stránkách nenašel "zákaznické reference", využiji proto tohoto formuláře k dotazům ke sdělení vlastní zkušenosti s vaším e-shopem. Protože jsem nedopatřením objednal kroužky jiného rozměru, poslal jsem je tedy zpět na vaší adresu. Po zkušenostech z jiných e-shopů jsem jen slabě doufal, že mi budou v lepším případě kroužky vyměněny a poslány za cenu nového poštovného. Jelikož jsem se mezitím rozhodl zakoupit jiná kola u kterých mi nutnost použití kroužků odpadla, váš telefonický návrh na vrácení peněz místo výměny jsem velmi uvítal. K mému údivu jste mi přesně dle telefonické domluvy vrátil peníze na účet, dokonce i s poštovným a to do 3 dnů! Můj omyl mě tedy stál jen poštovné zpět k vám, za což vám chci poděkovat a popřát hodně zdaru a spokojených zákazníků i do budoucna. Je vidět, že poctiví živnostníci snad ještě nevymřeli. Mimochodem vaše kroužky byly dle mého odhadu o 100% kvalitnější, než si nedávno kupoval kamarád v obchodě. Jeho jsou uvnitř duté a řekl bych lehce "prasknutelné", vaše tvrdé a vyplněné - bez nějakých dutin. S pozdravem, Tomáš PS: Příští kroužky už raději před objednáním změřím :-)

Odpověď pana Kroužka

Děkuji za pochvalu a přeji hezký den.

pan Kroužek

Zodpovězeno dne: